Каталог товарів

Гарантія і сервісне обслуговування

         


     

 

Гарантований обмін протягом 14 днів

     

 

Безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в фірмових сервісних центрах України та Європи 

     

 

iPhone в користування на час ремонту

 

 

На всі пристрої Apple (iPhone, iPad, Apple Watch, Macbook, iMac) поширюється гарантія 12 місяців.

Весь товар в інтернет-магазині eStore.ua супроводжується гарантією магазину. Термін гарантійного обслуговування можна знайти у розділі товару, і в гарантійному талоні, який ви отримуєте разом з товаром. Також ви можете отримати детальну інформацію у наших менеджерів по телефону:

050-704-0704.

Гарантія має на увазі під собою безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в фірмових сервісних центрах України та Європи, або заміну на аналогічне за призначенням пристрій (в разі неможливості ремонту).

 

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки

 

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на заміну або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п. Повинен бути збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин.

Для повернення або обміну товару при собі необхідно мати:

    • - Гарантійний талон
    • - Повну комплектацію товару
    • - Заводську упаковку

 

Гарантійний ремонт

 

У разі, якщо товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас зв'язатися з нами за телефоном

(050)-704-0704 (пн - пт с 9:00 до 18:00)

 

Якщо Ви перебуваєте не в м.Київ, відправка товарів на гарантійний ремонт здійснюється через поштову службу "Нова пошта". За умови дотримання умов гарантії, витрати за пересилку товару бере на себе компанія eStore.

 

Пристрій не може бути прийнято на гарантійний ремонт в разі:

    • - наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
    • - порушення правил використання, викладених виробником
    • - несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів
    • - ушкодження, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур

На жаль виробником не передбачена гарантія на аксесуари, які входять в комплект з пристроєм, але ви завжди можете придбати вийшли з ладу оригінальні аксесуари Apple на нашому сайті.

 

Повернення коштів


Для замовлень оплачених післяплатою або банківською картою, повернення коштів здійснюється на карту протягом 3-х робочих днів з моменту підтвердження повернення нашим менеджером. Термін зарахування грошових коштів залежить від банку емітента вашої картки і може становити 3-5 робочих днів. Зарахування та зняття грошових коштів згідно з тарифами Вашої картки.

 

 

Ми бажаємо, щоб ваші пристрої працювали справно і вам не доводилося стикатися з додатковими незручностями. Але якщо така неприємність все ж трапиться - ми зробимо все можливе, щоб ви змогли користуватися справним пристроєм якомога швидше. На період гарантійного обслуговування ми можемо надати вам інший iPhone щоб ви залишалися на зв'язку. Ми рекомендуємо Вам регулярно робити резервні копії даних ваших пристроїв.

Принципи нашої роботи в гарантійному обслуговуванні засновані на лояльності до наших клієнтів і індивідуальному підході до кожного звернення.

 

(050) 704 0704 

Ми завжди готові допомогти